06 September 2011

Schetsboek

Vanmorgen was ik ergens in de buurt van Paterswolde. Ik had de auto geparkeerd en even twee schetsboeken op het autodak gelegd, omdat ik iets anders moest pakken. Toen ik een uur later weer thuis was, dacht ik: hmmmmmmmm, waar zijn mijn schetsboeken eigenlijk...
Een van de tekenboekjes is inmiddels weer terecht, het andere ligt ergens langs de weg in Paterswolde. Mocht je dat exemplaar toevallig vinden... direct alle bladzijden er uit halen, alles inlijsten en voor veel geld verkopen! mail mij dan even svp.

3 comments:

hadewey said...

...en dan hopen dat dat boekje op de één of andere manier goed bewaard wordt (als fossiel) en dat iemand het over 100 jaar weer vindt en jouw tekeningen ziet en denkt: "Wat een goede tekenaar! En wat zag Groningen er toen nog anders uit..."

rutger said...

Dat zou het mooiste zijn!
Toch houd ik er rekening mee dat ie ergens langs de A28 in de regen ligt, terwijl er al een heleboel auto's overheen gereden zijn, haha!

David said...

Hoe is die ene weer terecht gekomen? Zelf gevonden? Ik kan me nog een keer zo'n voorval herinneren met een camera op een autodak, op een camping in de Vogezen.