21 September 2011

Duitse Autobahn



Op de ruim duizend kilometer die we noordwaarts reden, heb ik zo nu en dan al even een van mijn schetsboeken tevoorschijn gehaald, om te proberen allerlei soorten auto's te tekenen op de Duitse snelweg. Helemaal niet zo gemakkelijk, tekenen in een rijdende auto, maar wel heel leuk. Klik de plaatjes aan voor een veel grotere versie.

Hieronder nog een paar:

Op dit onderste plaatje had ik in het midden nog een lege plek, die vrachtauto-met-auto's die je daar nu ziet heb ik maar uit mijn hoofd getekend.
Ik heb de plaatjes hier en daar wat ingekleurd met verdunde inkt.

1 comment:

Anketrien said...

Volgens mij ken ik wel een jongetje van een jaar of 3 die die autotekeningen ZO op z'n kamer zou willen hangen! je zou er behang van moeten maken of zo. Prachtig!