02 October 2006

Witgoedreparatie


Sommige websites zien er zo mooi vormgegeven uit en staan zó bol van de gladde verkooppraatjes dat je de zaak eigenlijk al niet meer vertrouwt.
Sommige andere sites zien er, laat ik zeggen, hartverwarmend uit.
Je weet dan direct: als ik nog eens problemen heb met de wasmachine of de ijskast, dan ben ik hier aan het goede adres.
M. vertelde me dat ze zaken heeft gedaan met Freddys-witgoedreparatie en dat was een echte aanrader.
Klik op de link hierboven en bekijk, en vooral léés die site, dan weet je direct wat ik bedoel.

3 comments:

Anonymous said...

Ha ha goeie Rutger!? Zal ik Freddy de link van jouw site sturen of is dat misschien toch niet zo'n goed idee...

David said...

haha, zijn nederlands klopt voor geen meter, maar dat maakt het idd erg hartverwarmend.

Anonymous said...

haha, schattige site! zijn gemiddeldte bezoekersaantal zal vandaag wel flink gestegen zijn...