06 October 2006

Drenthetocht

Vandaag was het weer eens zo ver: ik ben de hele dag met mijn goede vriend M. op stap geweest. M. is bezig met zijn boek over hunebedden (kijk bij de links) en moest van een páár hunebedden nog een betere foto maken.
Dat vinden wij allebei altijd een prachtig excuus om een hele dag op pad te zijn, door het hoge, natte gras te lopen (vanaf 9:30 uur waren onze sokken, schoenen en een groot deel van onze broek doorweekt), te proberen vuistbijlen en vergeten meertjes te vinden en kikkers te fotograferen.
Ook hebben we vandaag voor het eerst door een maisveld gelopen.
Zelfs als het de hele dag miezerig is kun je je buiten nog geweldig vermaken.
Hieronder een paar aardige foto's van vandaag, allemaal aanklikbaar.




7 comments:

Miranda said...

Die bovenste vind ik mooi! Heel dramatisch. Past precies bij zo'n regenachtige dag als gisteren

Anonymous said...

Je (jullie?) hebt jezelf overtroffen met die foto van de kikker en het vliegje!!

Anonymous said...

ja, maar om eerlijk te zijn: ik zag dat vliegje pas op de foto....!

Anonymous said...

een hele goede foto gecombineerd met wat geluk... die kikker komt zeker en vast op coolshoeshine?

Anonymous said...

dat is inderdaad een goede kandidaat... hoewel die omhooggegooide geflitste maiskolven er ook mogen zijn, dunkt me.

Anonymous said...

eens! moest even 2 keer kijken hoe die plaat was gemaakt ;o)
over die koeien trouwens, die onderste foto, heb je die ook met autostitch gemaakt? lijkt me lastig, daar die koeien doorlopen en je niet meer kan "stitchen"... erg mooie plaatjes die je zo in Azie of Zuid-Amerika had kunnen maken...
had je deze (zie link) al gezien?

Anonymous said...

nee, bij die koeien heb ik gewoon een heleboel van de foto afgesneden. bij zo'n bewegend onderwerp heb je eigenlijk niks aan autostitch.