10 September 2009

Opblazen kalkoven Suikerunie

Met een enorme knal werden de laatste steunen van de toren van de kalkoven opgeblazen, waarna het gevaarte met een verschrikkelijke dreun tegen de vlakte sloeg!


Er stond een paar honderd man te kijken naar dit spektakel. Gelukkig had ik voor de zekerheid toch mijn groothoeklens meegenomen, voor het geval je er dicht genoeg bij kon komen om die te gebruiken. Dat kon, en ik kon zelfs vlak aan de waterkant zitten om ook de spiegeling er op te krijgen. En er lag zelfs een fraai groen bootje. Wat wil je nog meer. Klik de foto's aan voor een vergroting.

De kans is groot dat ik morgen met een luchtballon boven de stad hang, dan zal ik ook van bovenaf wat foto's van de ravage maken! Kijk morgenavond of zaterdag weer!

7 comments:

Hidda said...

Gaaf dat je erbij was, goeie foto`s!

Bob said...

Het Dagblad heeft je ook weer weten te vinden, zie ik.

Grappig, want volgens mij liep er ook een fotograaf van de krant rond...

Unknown said...

Hee Rutger,
Mooie foto's!!

gabriel said...

Supermooie foto's, fijn. Zo was ik er toch een beetje bij, lijkt het.

Arjen said...

Mooie foto's Rutger!

Unknown said...

zeg die boel werd niet opgeblazen hoor, niet om het een of ander...

buufjes\ said...

al generaties lang gaan steenhof bieten daar naar toe! lekker!