01 February 2010

Krabben te koop!

Ik was toevallig vorige week even bij de HORNBACH, waar ze vanalles te koop hebben. Toen ik bij de kassa wilde betalen, bleek dat alle pinautomaten uitgevallen waren. Er werd druk getelefoneerd om de problemen op te lossen. Ik dacht: ik ga nog wel even een rondje lopen, er zijn hier vaak mooie dingen te zien voor mensen die houden van het maken van dingen.
Op mijn wandeling door de Hornbach kwam ik na een poosje langs de vissen en tot mijn grote verbazing kon je hier nu zelfs schitterende krabben kopen!
Moet je zien!



Het is dat het me veel te veel gedoe lijkt om zo'n aquarium met alle toebehoren steeds te moeten schoonmaken, en dat waarschijnlijk niet al mijn huisgenoten een stel krabben in de kamer zouden willen hebben, en dat ik het niet zo leuk voor die krabben vindt dat ze in zo'n kleine ruimte moeten zitten in plaats van ergens onder een rots in de branding bij Aruba, maar anders had ik er graag een hele serie van mee naar huis genomen.
Ziet er toch vrij buitenaards uit, zo'n krab: ogen op steeltjes, acht poten die oranje zijn, een paarsblauw schild... erg cool!

No comments: