15 February 2010

Gouden koffersluitingen

Toen ik thuiskwam uit Genève, lag er een postpakketje uit Amerika op de deurmat!


Ik had ze nergens in Nederland kunnen vinden, in geen bouwmarkt, ijzerwarenhandel en op geen enkele website, maar nu had ik ze dan eindelijk via Ebay: goudkleurige koffersluitingen!


Ik heb ze er natuurlijk zo snel mogelijk op gezet, zie hieronder de vóór en na-situatie. Misschien zul je zeggen: ik vond het eigenlijk ook niet zo verkeerd, met die RVS-sluitingen, maar ik ben er erg blij mee dat het nu toch gelukt is om de hele buitenkant messing/goudkleurig te hebben.


En ik kon ze alleen per 12 kopen. Genoeg dus voor de komende vijf kisten.
Kist 4.0 is nu helemaal af en ziet er dus nu zo uit:

4 comments:

anketrien said...

Cool ja!
Goed dat je ze toch besteld hebt!

Gab said...

Beste Rutger,

Een meubelmaker is een houten muziekinstrument koffertje voor mij aan het maken. Ik ben op zoek naar precies zulke sluitingen. Op jouw blog las ik dat je er nog een paar hebt, kan ik er vier van je kopen?

Groet, Gab

Anonymous said...

Ik heb die vast niet meer, maar ik zal even voor je zoeken, moment.

Anonymous said...

Slechts één halve gevonden helaas.
Check Ebay of Aliexpress maar even.
Sorry,
Groeten van Rutger