26 June 2007

iPhone

Nog drie nachtjes slapen en dan is het 29 juni. De dag waarop in Amerika de iPhone geïntroduceerd wordt! Het is dat het me uitstekend bevalt dat ik geen mobiele telefoon heb, maar als ik er toch een zou willen, zou ik wel serieus nadenken over dat prachtige nieuwe apparaatje van Apple. Hoewel het natuurlijk veel te duur is; 500 euro ofzo voor een telefoon. Waarschijnlijk zou het er toch op uitdraaien dat ik dan een telefoon kocht waar je alleen maar mee kunt bellen en verder niets, maar die bestaan volgens mij niet eens meer. Maar ik moet toegeven dat dit er prachtig uitziet:
Hier een filmpje over de iphone, heb even geduld tot ongeveer 55 seconden, daar begin je te zien hoe anders dit werkt dan alle andere telefoons.

2 comments:

David said...

ziet er wel cool uit, maar ik moet het nog zien.
de samsung Dnogwat heeft ook twee touchscreen knopjes, maar ik vind ze maar irritant. verder zou ik echt nooit mailen op mijn telefoontje - lijkt me een hoop priegelig gedoe.

verder is mijn glas wel redelijk halfvol, hoor.

Anonymous said...

Ja, 600 dollar plus een verplicht tweejarig abonnement bij een aanbieder die je niet kunt kiezen, voor minimaal 60 dollar per maand. Oh ja, en activatiekosten. Hahaha, toch geweldig hoe ze er mee weg komen.

En geen copy paste! (brrrr)