30 November 2006

Zoekplaat!

Deze week een hele speciale aflevering van de donderdagse zoekplaat, met dank aan mr. T. Op de plaat hieronder schijn je vijfenzeventig bands te kunnen vinden. Degene die als laatste een nieuwe band ontdekt heeft gewonnen!
Probeer voor elke band een aparte comment te gebruiken, dat telt wat makkelijker.

update: ik blijk niet de eerste te zijn met deze zoekplaat, wil je direct weten wat er allemaal te vinden is aan bands, kijk dan hier bij mijn vriendelijke collega's van InDeDoofpot. Vanmiddag nog een nieuwe zoekplaat!

klik aan voor een vergroting

13 comments:

rutger said...

ik zal zelf even beginnen met het goede voorbeeld:
#1 led zeppelin (in de lucht)

Anonymous said...

het zijn er te veel! ik begin met 1. The Beach Boys.

Rutger said...

voor het tellen, dit zijn er 15.

Eagles
Monkeys
Guns 'n Roses
Queen
Prince
Alice in Chains
Fish
Rolling Stones
Garbage
The Police
All Saints
T-spoon
Whitesnake
Radiohead
Postman

Groeten RutgerS

rutger said...

goed man!
volgens mij zijn de Smashing Pumpkins ook duidelijk aanwezig.

Anonymous said...

als je dat muziek wil noemen wel ja ;o)

Anonymous said...

Red Hot Chili Peppers
The B-52's
GreenDay (toch een band?)

Anonymous said...

ja, deze is leuk hè? ik zal niks verklappen, hoor!

Anonymous said...

U2 (boven de TV winkel in Mainstreet)

Anonymous said...

deep purple

David said...

Deze vind ik wel grappig:
Die wazige gast helemaal rechts, dat is BLUR.

David said...

Kijk! Voor de rechter "rolling stone" - K3

Anonymous said...

jaja, en die roze lucht is zeker PINK? :-)

David said...

Wel mooi dat de Gorillaz ook van de partij zijn!