21 November 2006

Toekomst

Ik zeg het al jaren, maar we zijn nu toch echt definitief in de de toekomst aangekomen. Op dit moment zie je er nog niemand mee: de Sony Reader.
Binnenkort hoef je boeken niet meer te kopen maar kun je ze downloaden op dit apparaatje. Je zou nu natuurlijk ook een boek op je computermonitor kunnen lezen, maar niemand doet dat omdat het 'gewoon niet lekker leest'. Met een boek moet je op de bank of in de trein kunnen zitten. Met de Sony Reader kan dat, en wat me echt geweldig lijkt (hoewel ik zo'n ding niet snel zou kopen natuurlijk) is de kwaliteit van het scherm.

Ik geloof dat ze een echt 'stilstaand' beeld hebben, dus niet zoals bij je tv en monitor eigenlijk een snel knipperend beeld. Kijk hier maar eens: Sony Reader.

2 comments:

Anonymous said...

Fijn voor mensen die slecht zien. Ik zag op de site dat je het beeld kunt vergroten.

Anonymous said...

ja, handig toch?
zou toch ook mooi zijn, als je als student in de trein je hoorcollege nog eens kan horen (je kunt er geluid mee afspelen) terwijl je het nog eens meeleest?