30 April 2010

Terug

Zo. Ik ben weer terug van vier boeiende en leerzame dagen schilderen in Denemarken, waar ik met een paar collega's van me was.
Hier de eerste studie die ik deze dagen heb gemaakt, een stukje van een klif met een paar struikjes er op, tegen een blauwe zee:

Op deze plek zat ik te schilderen:

Er was wel een kleine klauterpartij nodig om daar te komen, waarbij ik op een bepaald moment mijn hele schilderkist een stukje omhoog moest gooien voordat ik er zelf achteraan kon klimmen, maar het zat er erg prettig in de ochtendzon. Er was geen mens te zien.
Toen ik even pauze had vond ik een mooi vogelschedeltje dat een paar meter achter me lag.

2 comments:

Erik van Elven said...

Staat er mooi op Rutger, fraaie compositie ook. Welk kleurpalet is het nou geworden?

rutger said...

Ik geloof dat ik dit eerste dingetje maar begonnen ben met ultramarijn, cadmiumgeel en scharlakenrood.