05 October 2009

Hoog water

In dit huisje, een voormalige Duitse bunker, had ik mijn expositie.
Mijn twee-weekenden-durende expositie was weer een groot succes! Er kwamen weer veel mensen kijken, mijn schilderijen werden over het algemeen erg gewaardeerd en ik kan voorlopig weer nieuwe penselen kopen.

Drukte op de zondagmiddag.
Toen het nog niet zo druk was aan het begin van de zondag, ben ik even naar de dijk gelopen omdat het water heel hoog zou staan. Dat was het geval. Iemand had zijn tracktor laten staan, aan de verkeerde kant van de dijk, en die stond tot aan zijn buik in het water!

Even verderop was een klein eilandje, slechts 10 meter van de dijk, waarop een haas zat te wachten tot het water weer zou zakken. Hazen kunnen prima een stuk zwemmen, maar deze had blijkbaar geen zin in een nat pak.


No comments: