07 June 2011

Moleskin

Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met het opruimen van mijn atelier (en de mensen die er wel eens geweest zijn weten wat ik bedoel), dus ik ben aan schilderen niet toe gekomen. Gelukkig was er vanavond nog wel even tijd om een eerste tekening in mijn gloednieuwe Moleskin schetsboekje (13 x 21 cm) te maken:

Na deze foto heb ik er nog wat baksteentjes bij getekend en er nogal wat waterverf overheen gesmeerd. Het plaatje hierboven is dus in het echt 42 cm breed (klik aan voor een grotere versie).

1 comment:

Puttertje said...

Mooi strak getekend! Beetje architect-achtig. Ik heb ook een nieuw Moleskin schetsboekje, zelfde afmetingen, rood.Gekregen van een meisje uit mijn klas, voor mijn verjaardag, die ik vorige week in de klas vierde. Het boekje zit nog in het plastic, ik bewaar hem voor de vakantie.