12 April 2011

Roger Waters - The Wall

Gisteravond was ik dus in Arnhem bij Roger Waters' The Wall.
Man, dat was weer eens een ouderwets spectaculair stadionconcert zoals ik dat alleen maar ken van de twee keer dat ik vroeger naar een Pink Floyd-concert ben geweest. Hierboven zie je hoe er op het podium een muur staat; die werd tijdens de eerste helft helemaal dichtgebouwd.

Op deze muur werden doorlopend schitterende computeranimaties geprojecteerd. Het werd dus een soort bioscoopscherm van zo'n 80 x 20 meter. Klik hier of daar even een foto aan voor een vergroting.





Omdat je op de foto's niet zo goed ziet hoe indrukwekkend was, heb ik ook wat filmpjes gemaakt, daar zal ik binnenkort eens wat van laten zien.




De wandelende hamers kwamen voorbij:




Zeer schitterend.

No comments: