05 February 2010

Bakje

Omdat ik vaak problemen had met het neerleggen van de tubes verf, tijdens het schilderen met de schilderkist, was ik dus van plan om een nieuwe kist te maken met een uitschuifbare la - zie een paar berichtjes hieronder. Ik heb nu een tijdelijke oplossing gemaakt: een soort zelfgeknutseld lichtgewicht bakje van hout, dat ik heel gemakkelijk aan het handvat van de kist kan klemmen. Ik zal dit zo gaan testen in Zwitserland, volgende week, en misschien bevalt het wel zo goed dat ik die nieuwe kist helemaal niet meer hoef te gaan bouwen.

O ja, over het Grote Zwitserlandavontuur: ik vlieg maandag naar Genève, en hoop dinsdagochtend naar de bergen te rijden in mijn kleine huurautootje om te gaan schilderen. In het hotel waar ik zit is vrijwel zeker prima internet voorhanden, hou de hele week Krabbenvangen dus goed in de gaten!

1 comment:

miek said...

Veel schilderplezier in Zwitserland. Wat een heerlijk idee.
Annemieke