27 September 2008

Muis met bloemblaadjes

Een tijdje geleden had ik al laten zien dat ik begonnen was met het schilderen van een dode muis die ik had gevonden. Hier wat meer foto's van dit werkje. Om de boel enigszins op te fleuren had ik er wat mooie gele blaadjes van een teunisbloem omheen gelegd.



En het uiteindelijke schilderijtje - klik aan voor een vergroting:


Ik zie net dat de foto hierboven eigenlijk lang niet zo mooi is als het schilderij zelf, qua kleur, wellicht binnenkort een betere plaat.

2 comments:

Rutger said...

Grappig dat je ervoor hebt gekozen om dat gele blaadje van de plank af te laten lopen. Verder zie ik (verwijzend naar een spel dat hier ooit op deze site werd gespeeld) een toegevoegd item... een steeltjke van een blad? Mooi werk, maar die keep mag er ook zijn!

rutger said...

thanks!
ik ben inderdaad erg tevreden over die keep.