08 March 2007

Vogels

Onze tijdelijke woning wordt omringd door allerlei fraaie vogels. Nou heb ik toevallig deze week een oude verrekijker gekregen van B., die het erg goed doet. Daarmee zag ik gisteren zelfs een rietgors. Dat is volgens mij helemaal niet zo'n zeldzame vogel, maar het voordeel van lang niet alle vogels kennen is dat je snel wat bijzonders ziet.
Ik ben vandaag ook maar eens een half uurtje bezig gegaan met het vastleggen van die vogels (voornamelijk meerkoeten, eenden, een fazant en dus die rietgors) met een beetje waterige acrylverf. Hieronder een paar toevalstreffers:





2 comments:

Anonymous said...

... en hoe klinkt de rietgors?

Anonymous said...

Die oude kijker had overigens nog maar erg weinig kijk uren dus z.g.a.n. en tijdens mijn diensttijd, ilegaal uit Duitsland ingevoerd.