02 January 2009

Nieuw jaar

De beste wensen voor dit gloednieuwe jaar met het nummer 2009! Komt maar één keer in de geschiedenis van deze mensheid voor, en wij zijn er bij! Ik ga mijn best doen om nog betere schilderijen en mooiere foto's te maken en veel buiten te zitten schilderen.
Op het moment ben ik bezig met een schilderijtje van een stuk of tien snijbonen dat erg de goede kant op gaat. Zo halverwege januari begint mijn expositie in Paterswolde (komt dat allen zien) en ook daar ben ik druk voor bezig. Als dat ingericht is heb ik weer tijd om met een aantal opdrachten en ander nieuw werk bezig te gaan.
Werk aan de winkel dit jaar! (Maar eerst nog schaatsen als het kan...!)

1 comment:

Anonymous said...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,