24 June 2015

Texel


Een paar weken geleden was ik met M. op Texel. Hij ging drie dagen bezig met foto's maken en teksten schrijven voor zijn aankomende waddenboek, ik ben hard bezig geweest met het maken van tekeningen en schilderijtjes. Hierboven zie je een tekening van 'Vispaleis van der Star'.

Ik heb nog geprobeerd om deze tekening te ruilen - dat is heel leuk als het lukt - voor wat gebakken vis en twee blikjes cola (hooguit twee tientjes), maar de eigenaresse zei: 'Mooie tekening hoor, prachtig, maar ik heb geen idéé wat ik er mee moet'. Inlijsten en aan de muur hangen, dacht ik, maar gewoon betalen vond ik ook best.



1 comment:

myhuonglequyen said...


Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như địa chỉ bán máy đưa võng ở đâu uy tín.