15 July 2008

Regenboog

Tijdens het eten, vanavond om zo'n 19.00, keek ik eens omhoog om te zien of er nog wat fraaie wolken boven ons dreven. Een halve seconde later sprong ik op, een verschrikte tafelgenote achterlatend, om mijn camera te halen: er was een prachtige regenboog in de cirrus te zien! Ik heb een foto gemaakt, en daarna wilde ik weer zo'n time-lapse filmpje maken zoals laatst (zie hier ergens onder), maar toen ik na een kwartiertje die film wilde bekijken, las ik 'memory card error'. Niks dus. Helaas, helaas, want dat zou echt mooi geweest zijn. Ik moet maar eens een nieuw geheugenkaartje kopen want laatst had ik er ook al problemen mee.
Hier dan slechts die ene foto, klik hem aan voor een vergroting:

1 comment:

Anonymous said...

ik zou toch een repair programmatje proberen...nooit geschoten.... ik kom snel de kleine eens bewonderen jos