18 June 2008

Els bij Loon

Door allerelei drukke omstandigheden heb ik deze dagen geen tijd om bezig te gaan met echt 'serieus-schilderijen-maken', maar toch was er vandaag tijd om even een paar uurtjes buiten te schilderen in Drente. Ik was weer met mijn goede kameraad M. op pad en we kwamen uiteraard weer op een mooie plek bij de Drentse Aa uit, waar ik een mooie Els vond om na te schilderen.
Het gaat goed met mijn voornemen om eens serieus te beginnen bomen te schilderen! Je kunt het plaatje aanklikken voor een vergroting.


Nog niet af, en niet zo'n beste foto, maar ik ben er toch al erg tevreden over. Het paneeltje is zo'n 22 x 22 cm.

3 comments:

René PleinAir said...

Vreemd hoor,

'serieus-schilderijen-maken' is niet hetzelfde als plein air werken?!

Vreemd, ...

Een hele mooie boom meneer Rutger.

rutger said...

Hartelijk dank mijnheer Pleinair!

Anonymous said...

ik vind het een mooie boom! En ook leuk dat ie in 'mijn' gemeente staat!